FANDOM

2008-06-12-003
&nbsp

Hoe irritant het ook mag zijn, er zit een gevangenis in de game, voor elke soort misdaad of diefstal kun je in de bajes belanden. Je kunt jezelf echter wel uit de gevangenis kopen! De prijs hiervan verschild per gevangenis, in sommige landen is het zo dan je er maar €50,- per seconde voor hoeft te betalen.

In andere landen kan het weer duurder zijn, de maximum prijs is €250,- per seconde. De directeur van de desbetreffende gevangenis kan deze prijs bepalen.

Je kunt ook proberen anderen spelers uit te breken doormiddel op de rode X achter hun naam te klikken. Of je deze persoon uit kan breken hangt of van je rank, als jou rank hoger is als de persoon die je uit wilt breken heb je meer kans op slagen dan wanneer hij een hogere rank als jou heeft.

Tip: Als je op de politie wagen hebt geklikt nadat je een misdaad aangevinkt hebt kun je voor een half uur in de cel belanden, dit is op het moment een van de hoogste straffen, als dit dus is gebeurd kun je beter aan een persoon om hulp vragen, als je jezelf uit wilt kopen voor €250,- p/s dan ben je dus €450.000,- kwijt. Je zou natuurlijk ook voor een half-uurtje uit kunnen loggen, want de tijd dat je uitgelogt bent telt ook als gezeten tijd, dus na een half uur kun je gewoon weer verder spelen!

Straffen:

  • Misdaad - 45 secondes
  • Autodiefstal - 30 t/m 70 secondes
  • Waardetransport overvallen - 30 secondes